יום חמישי, 29 בינואר 2015

סוגי מכונות אריזה

סוגים שונים של מכונות אריזה אמורים לתת מענה על צרכי התעשייה. המכונות מאפשרות אריזה לשמירה על טריות המוצר והצגתו האסתטית על גבי המדף. לכל מכונת אריזה מאפיינים אחרים הנקבעים על פי המידות, המפרט הטכני ושיטת העבודה. כדאי להכיר סוגי מכונות אריזה לפני שרוכשים את המוצר ולנצל את יתרונותיו על הצד הטוב ביותר. אלו המכונות הבולטות בתחום האריזה:

מכונת ניילון


א. מכונות אריזה בשרינק – אלו מכונות המעניקות אריזה יעילה וחסכונית. ציפוי הניילון במכונות אלו מגיע בדרגות שונות של עובי ושקיפות. המאפיין הבולט של סוגי מכונות אריזה בשרינק הוא שילוב בין קלות אריזה וקלות פתיחה.
ב. מכונות פלופאק – אלו מכונות אריזה אוטומטיות ומהירות. הן עושות שימוש בגליל ניילון אחד ומיועדות לאריזה מדויקת של מגוון מוצרים. מכונות פלופאק נפוצות בתעשיית המזון, המתכת, התרופות, הפלסטיקה, האלקטרוניקה ועוד.
ג. מכונות מילוי – מכונות אלו נותנות מענה על משימות מילוי של אריזות מכל סוג. הן מאפשרות מילוי מהיר ויעיל של אריזות בכל צורה, גודל והיקף עבודה.
ד. מכונות אריזה אנכיות ואופקיות – מכונות לאריזה אנכית מאפשרות שימוש בגליל ניילון בודד לעיטוף אופטימאלי של מוצרים מכל הסוגים. לעומתן, מכונות לאריזה אופקית מבצעות הליך ייחודי של עיצוב, עטיפה והלחמה באופן אוטומטי. יש גם מכונות אריזה אופקיות עם פתרונות הזנה וספירה למעקב אחר המלאי.

מכונת אריזה

כיצד יודעים לבחור בין סוגי מכונות אריזה?

מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שבוחרים מכונת אריזה. כדאי לבדוק את המפרט הטכני של המכונה, את הביצועים שלה ואת שיטת העבודה. יש לשלב את המכונה במקום הנכון בתהליך הייצור ולעקוב אחר תפוקת העובדים.

מכונה ברמה גבוהה משפרת משמעותית את תפוקת האריזות והיא מבטיחה ניצול משאבים. בנוסף, מכונות איכותיות עוזרות לחסוך בהוצאות על אריזה או עטיפה של שלל מוצרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה